Microsoft 365 Specialist Dynamics


30-06-2024
36 uur per week

In deze rol draait het om het optimaal benutten van Microsoft 365 en Microsoft Dynamics Omgeving, waarbij je verantwoordelijk bent voor het inrichten, onderhouden en verbeteren van de beschikbare componenten.

Wat doe je als Microsoft 365 Specialist Dynamics

Als Microsoft Dynamics 365 specialist ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van Microsoft Dynamics 365 binnen het Powerplatform van Microsoft. Denk hierbij aan monitoring, signalering, changes, releases, updates uitvoeren en gebruikersondersteuning. Naast het beheren van Microsoft Dynamics 365 CRM en Microsoft Dynamics 365 FO (Finance & Operations) ben je ook bezig met het optimaliseren van systemen en processen en houd je rekening met de wensen van onze stakeholders. Een belangrijk onderdeel van deze functie is het bewaken van de onderlinge afhankelijkheden van de functionaliteit binnen het samenwerkingsplatform.

Je bent verantwoordelijk voor het proactief en reactief functioneel applicatiebeheer van de M365 Dynamics omgeving. Als Dynamics 365 specialist word je onderdeel van het Microsoft 365 beheer team. Je zult nauw samenwerken met de huidige specialisten. Dat zijn je collega's Microsoft 365 specialisten, de Solution Architect en met technische systeem-netwerk specialisten van de on-premise en de Microsoft Azure omgeving. Ook neem je deel aan gerelateerde projecten en focus je specifiek op het beheer van Microsoft Dynamicsfunctionaliteiten, zoals Dynamics 365 CRM en FO.

Als onderdeel van het team Informatie, Data & Automatisering draag je bij aan de ontwikkeling van diverse systemen, met een focus op het 'Cloud- en Microsoft-first' beleid. Jouw proactieve houding en analytische denkvermogen stellen je in staat om snel in te spelen op nieuwe ontwikkelingen. Je bent leergierig, oplossingsgericht en goed georganiseerd, en werkt zowel zelfstandig als in teamverband. Door jouw enthousiasme omarmen medewerkers nieuwe functionaliteiten moeiteloos.

Dit kom jij ons brengen

Je bent proactief op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en speelt daar tijdig op in. Je kan analytisch denken en je bent goed in staat om met logische en realistische oplossingen te komen. Je bent leergierig, oplossingsgericht, georganiseerd, werkt zelfstandig en ook graag samen met anderen in teamverband en kan goed prioriteiten stellen. Je werkt planmatig en kan goed documenteren. Door jouw enthousiasme zorg je ervoor dat medewerkers de nieuwe functionaliteiten en het gebruik ervan omarmen. Je beschikt over een gezonde dosis energie, humor en flexibiliteit. Verder beschik jij over:

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Aantoonbare kennis en ervaring met het beheren van een Microsoft 365 omgeving.
  • Aantoonbare kennis en ervaring van Microsoft Dynamics 365 CRM en FO.
  • Het is een pre wanneer je bekend bent met Azure in combinatie met Microsoft 365.
  • Ervaring met IT-servicemanagement, bij voorkeur TopDesk.
  • Bekendheid met Agile werkwijzen en Azure DevOps wordt zeer gewaardeerd.
  • Bovendien ben je goed op de hoogte van de Microsoft roadmap en kun je deze vertalen naar de situatie bij de provincie.


Dit krijg jij van ons

Werken bij Provincie Drenthe betekent dat jij bijdraagt aan een mooi leefbaar Drenthe. Als werknemer krijg jij van ons een uitgebreid pakket aan arbeidsvoorwaarden in ruil voor jouw inzet. We hebben ze kort hieronder kort voor je samengevat:

  • Een fulltime arbeidsovereenkomst (36 uur per week) voor bepaalde tijd met uitzicht op een overeenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Een salaris binnen schaal 10 (cao provinciale sector) tussen de €3.555,55 en €5.008,11 o.b.v. 36uur per week (functienaam specialist schaal 10).
  • Een IKB (individueel keuzebudget) van 22,37% boven op je maandsalaris.
  • Een persoonlijk budget voor ontwikkeling opleiding en inzetbaarheid (PBDI) ter hoogte van €5.000,- per 5 jaar.
  • De mogelijkheid voor het bijkopen van verlofdagen of het sparen van compensatieverlof wat omgezet kan worden in spaarverlof.
  • Voordelige pensioenopbouw (ABP) waar wij als werkgever 70% aan bijdragen.
  • Drenthe vitaal; wij investeren samen met jou in jouw duurzame inzetbaarheid.

Benieuwd naar onze uitgebreide arbeidsvoorwaarden klik dan hier.

Kom bij ons werken

Heb je inhoudelijke vragen over deze vacature? Neem contact op met Christina van der Kamp, Solution Architect, Thema Informatie, Data en Automatisering, via 0592- 36 55 55 (algemeen). Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je een mail sturen naar werkenbij@drenthe.nl.



Geïnteresseerd in deze vacature?Solliciteer direct