Wegwerkzaamheden N856 tussen Westerbork en Beilen van 27 mei tot en met 14 juni 2024

Gepubliceerd op 15 mei 2024

De provincie Drenthe laat onderhoudswerkzaamheden uitvoeren aan de N856 bij Lieving. Het gaat om het weggedeelte tussen hectometerpaal 6,350 en 7,072. De werkzaamheden vinden plaats van 27 mei 2024 tot en met 14 juni 2024. De weg wordt dan volledig afgesloten en het doorgaande verkeer wordt met borden omgeleid. Het fietspad blijft toegankelijk voor (brom)fietsverkeer.

De werkzaamheden bestaan uit:

• Het verwijderen van de bestaande laag asfalt op de weg en aanbrengen van een nieuwe laag asfalt inclusief nieuwe markeringen.
  • Het aanbrengen van een strook grasbetontegels over de gehele lengte aan beide zijden van de N856.

Hinder en omleidingsroutes

Aannemer Hemmen BV Aanneming Wegenbouw zal proberen de werkzaamheden in een zo kort mogelijke tijd uit te voeren om de overlast zoveel mogelijk te beperken. De weersomstandigheden kunnen de duur van de uitvoering beïnvloeden. Wij leiden het verkeer om via provinciale wegen. Weggebruikers moeten rekening houden met extra reistijd. Voor meer informatie over het openbaar vervoer verwijzen wij u naar de website van Qbuzz: www.qbuzz.nl/gd/actueel/laatste-nieuws

Vragen

Mocht u vragen hebben over de planning en/of de werkzaamheden, dan kunt u contact opnemen met het Klant Contact Centrum van de provincie Drenthe, bereikbaar via telefoonnummer 0592 -365555. Ook kunt u een e-mail sturen naar post@drenthe.nl onder vermelding van werkzaamheden N856.