Uitnodiging informatiebijeenkomst 1 juli 2024: aanleg rotonde in N372 bij Roden

Gepubliceerd op 17 juni 2024

De gemeente Noordenveld en de provincie Drenthe werken samen aan het verbeteren van de verkeersveiligheid op de N372 ten noordoosten van Roden bij de kruising met de Dwazziewegen. De N372 is een drukke provinciale weg waar bij de kruising met de Dwazziewegen regelmatig verkeersongelukken gebeuren. De provincie streeft naar nul verkeersslachtsoffers en wil daarom de weg veiliger maken door de aanleg van een rotonde.

De gemeente en de provincie presenteren het schetsontwerp aan belanghebbenden in de omgeving. Voordat deze verder wordt uitgewerkt kunnen belanghebbenden aangeven waar rekening mee gehouden moet worden. Iedereen is welkom op maandag 1 juli van 19.00 uur tot 20.00 uur. Locatie is de gemeentewerf, Ekkelkamp 4 in Roden. Aanmelden is niet nodig.