Groene meters maken? Ontdek hoe het kan!

Het landelijke platform Zo Werkt Het, een samenwerking tussen alle regionale netwerken (waaronder Drenthe reist Duurzaam), dat werknemers in hun regio helpt met het verduurzamen van hun mobiliteit, heeft een aantal uitdagingen op het gebied van duurzame mobiliteit en bijbehorende mogelijke oplossingen verzameld.

Je komt ze tegen in de nieuwe campagne 'Groene meters maken'. Bekijk hoe een hogere fietskilometervergoeding en een upgrade naar 1e klas voor treinreizigers de medewerkers enthousiast kan maken voor duurzame vormen van mobiliteit. Of hoe het gebruik van fiscaal aantrekkelijke regelingen voor bijvoorbeeld leasefietsen kan bijdragen aan kostenbesparing en vitaliteit. Benieuwd naar alle uitdagingen en oplossingen? Neem een kijkje op zowerkthet.nl/uitdagingen.

Enthousiast geworden, of heb je vragen? Neem contact met ons op via info@drenthereistduurzaam.nl. We helpen jou kosteloos op weg naar een duurzaam mobiliteitsbeleid voor jouw organisatie.