Werk aan de weg N854 van 8 tot en met 26 juli

Gepubliceerd op 27 juni 2024

Provincie Drenthe gaat binnenkort aan de slag op de N854 bij Wachtum in de gemeente Coevorden. Het gaat om onderhoudswerkzaamheden, waarbij het deel tussen de A37 en de Oosterhesselerbrug afgesloten is voor verkeer. De omleidingsroutes staan ter plekke met borden aangegeven.

Werkzaamheden

Om de weg veiliger te maken, wordt het asfalt vervangen en komen er nieuwe markeringen. Ook wordt de berm verstevigd met grasbetontegels.

Omleidingsroute en hinder

De aannemer probeert de werkzaamheden in een zo kort mogelijke tijd uit te voeren om de overlast zoveel mogelijk te beperken. Hoe lang de afsluiting precies duurt, hangt onder andere af van het weer en de voortgang van het werk. De wegomleiding voor doorgaand verkeer wordt met borden aangegeven en gaat over gelijkwaardige provinciale wegen. Het fietspad is tijdens de werkzaamheden toegankelijk voor (brom)fietsers. In de kaart staan de omleidingsroutes aangegeven.

Klik op de kaart voor een grotere versie

Op www.provincie.drenthe.nl/wegen staat meer informatie over de werkzaamheden.