Inloopavond tweede ronde pilot Groenruil Drentsche Aa

19:30 tot
Grandcafé Het Witte Huis, Zeegse
Omschrijving

Ronde twee van de Groenruil start op 10 juli. Tot en met 15 augustus kunnen geïnteresseerden eigen percelen inbrengen. De grondviewer, waarin deelnemers interesse kunnen tonen in de (ingebrachte) percelen is vervolgens open tot en met 30 september.

Om vragen te beantwoorden en een indruk te geven van de Groenruil, organiseert Prolander (de organisatie die Groenruil namens de provincie uitvoert) op woensdag 17 juli een tweede inloopavond in Zeegse. Bezoekers kunnen vragen stellen over wat de Groenruil precies is en over het verloop hiervan. Daarnaast geven medewerkers van provincie Drenthe, Prolander en het Kadaster ook informatie over onderwerpen als de grondviewer, beheervergoedingen en natuurdoeltypes.

Kijk voor meer informatie en aanmelden op de website van Prolander.

Lees ook het nieuwsbericht over dit onderwerp.