Onderhoudswerkzaamheden aan rotondes N378 ter hoogte van Gasselternijveen/Gasselternijveenschemond en N34 afslag Gasselte

Gepubliceerd op 24 mei 2024

De provincie Drenthe voert onderhoudswerkzaamheden uit aan twee rotondes bij de afritten van de N34 bij Gasselte en de rotonde in de N378, die aansluit op de N379 richting Drouwenermond. Het wegdek krijgt een nieuwe laag asfalt. De werkzaamheden beginnen op maandag 3 juni om 6.00 uur en duren tot vrijdag 7 juni 20.00 uur. Verkeer wordt ter plaatse omgeleid.

Wegomleidingen

Om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren worden de op- en afrit van de N34 naar N378 Gasselte-Drouwen-Stadskanaal afgesloten.

In onderstaand kaartje zijn de omleidingsroutes weergegeven. De omleidingsroutes naar Gasselte, Gasselternijveen en Stadskanaal worden aangegeven met gele borden.

Klik op de kaart voor een grotere versie

Meer informatie

De planning is onder voorbehoud van weersomstandigheden. Vragen over het project kunnen gesteld worden via het Klant Contact Centrum van de provincie Drenthe via 0592 – 36 55 55 of via post@drenthe.nl. Meer informatie staat op www.provincie.drenthe.nl/wegen.