Veelgestelde vragen 'Mijn provincie Drenthe'
Op deze pagina kunt u veelgestelde vragen vinden over het Klantportaal, de persoonlijke pagina waarop u uw verzonden formulieren kunt vinden. Kunt u niet het antwoord op uw vraag vinden? Neem dan contact met ons op.
Ga naar het Klantportaal. U logt daar in met uw DigiD of eHerkenning-account. U ziet uw niet-afgeronde aanvragen of meldingen op deze pagina staan. Ook uw verzonden aanvragen of meldingen kunt u hier vinden.
Als u ingelogd bent met DigiD of eHerkenning haalt het systeem automatisch enkele bekende gegevens op. Gegevens die niet zijn ingevuld kunt u zelf invullen.
Kloppen dez automatisch ingevulde gegevens niet? Geef dit dan aan bij de gemeente waar u woont (particulieren) of bij de Kamer van Koophandel (bedrijven en organisaties).
Om een aanvraag of melding in te dienen bij de provincie Drenthe heeft u voor eHerkenning minimaal het betrouwbaarheidsniveau EH2+ nodig. Daarnaast heeft u voor het Klantportaal en bijbehorende formulieren de machtiging voor de dienst Inloggen voor e-formulieren en klantportaal van de provincie Drenthe. Klopt uw machtiging niet? Dit regelt u bij uw eHerkenningsmakelaar of via de contactpersoon eHerkenning in uw organisatie.
Dat klopt. Als u de aanvraag heeft afgerond kunt u de PDF van deze aanvraag downloaden. Daarnaast kunt u altijd via het Klantportaal bij uw verzonden aanvragen. U kunt daar uw aanvraag of melding ook downloaden.
Nee. Oudere formulieren zijn niet in het Klantportaal terug te vinden. Alleen de nieuwe formulieren, waarvan de link met formulieren.provincie.drenthe.nl begint zijn in het Klantportaal in te zien. De komende maanden zullen steeds meer formulieren vernieuwd worden.
Neem in dit geval contact met ons op. Bekijk de contactgegevens.
Zie ook
Deze pagina hoort bij de pagina Klantportaal.